لیزر

اولين نسل ليزرموهای زائد،ليزر روبی با طول موج ٦٩٤ نانومتر بود . كه متناسب با موهای نازك و پوست های تيپ ١و٢بود و معايب اين دستگاه تعداد جلسات طولانی و سرعت پايين آن بود.

دومين نسل،ليزرهای آيپی ال می باشد كه دارای طول موج ٥٠٠تا١٢٠ نانومتر است.كه مناسبافراد با موهای روشن و تيرهو پوست های تيپ ١و٢اشاره كرد.

سومين نسل،ليزرهای ديودی می باشد. كه دارای طول موج ٨٠٠تا٨١٠نانومتر می باشد. كه مناسب افراد با موهای ضخيم و تيره و پوست های تيره يعنی حتی تا تيپ٤می باشد.معايب اين دستگاه می توان به سوختگی اشاره كرد.

چهارمين نسل،ليزرهای ان دی ياگ هستند كه دارای طول موج ٥٣٢تا ١٠٦٤ نانومتر دارند. مناسب افراد با موهای ضخيم و تيره وپوست های تيره و برنزه،تيره و زرد می باشد. از معايب اين دستگاه می توان به عدم تاثير گذاری روی موهای نازك و روشن اشاره كرد.

آخرين دستگاه ليزر،ليزرهای تركيبی هستند كه مركز زيبايی ميلان هم از ايندستگاه استفاده می كند. اين دستگاه از سه ليزر الكس٧٥٥نانومتر،دايود٨١٠نانومتر،ان دياگ١٠٦٤ نانومتراست كه دامنه تاثيرگذاری آن را بالا برده. نكته قابل توجه اين دستگاه استفاده از تكنولوژی آيس هست كه پوست را هنگام ليزر خشك نگه می دارد.برای زمان طولانی تری و ريسك سوختن را كاهش می دهد.

تيپرنگ پوسترنگ مورنگ چشممشخصات پوستی
١سفيد گچیموهای بوريا_مقابل آفتاب می سوزد،نبايد برنزه شود.
آبی
  قرمز  
٢سفيد برنزهموهای بورياآبی،سبز،عسلیمقابل آفتاب می سوزد،كمی برنزه شود.
  قرمز  
٣گندمیهر رنگیهررنگیسوختگی خفيف و برنزه می شود.
٤مديترانه ایهر رنگیهر رنگیبه ندرت دچار سوختگی شده و به خوبی برنزه می شوند.
٥خاورميانههر رنگیهر رنگیبه ندرت دچار سوختگی شده و به راحتی برنزه می شوند.
٦تيرههر رنگیهر رنگیهيچ وقت دچار سوختتگی نكی شود.

برای گرفتن وقت لیزر تماس بگیرید

ساعت کاری برای اخذ وقت مشاوره لیزر موهای زائد از ساعت 9 تا 17 شنبه تا چهارشنبه